Tänään vietän saikkupäivää kotosalla. Koirat ovat onnessan kun ei tarvi olla kaksin, mutta virtaa tuntuu olevan kun ei pääse kunnon lenkille. Ei uskoisi että on Joulukuu, ulkona sataa vettä ja on + 5C lämmintä. Taitaa tullakkin kesä! ;)

maanantai, 4. joulukuu 2006
Tänään vietän saikkupäivää kotosalla. Koirat ovat onnessan kun ei tarvi olla kaksin, mutta virtaa tuntuu olevan kun ei pääse kunnon lenkille. Ei uskoisi että on Joulukuu, ulkona sataa vettä ja on + 5C lämmintä. Taitaa tullakkin kesä! ;)

Kommentit