Tänään vietän saikkupäivää kotosalla. Koirat ovat onnessan kun ei tarvi olla kaksin, mutta virtaa tuntuu olevan kun ei pääse kunnon lenkille. Ei uskoisi että on Joulukuu, ulkona sataa vettä ja  on + 5C lämmintä. Taitaa tullakkin kesä! ;)

 

282663.jpg